• Spring navigation over
  • Kontakt
  • Adgang med Tegn
  • Læs højt
  • Nyheder
Bostedet Visborggaard - I gode hænder
Region Nordjylland - I gode hænder
  • Om Bostedet Hadsund
    Om Bostedet Hadsund

    Om Bostedet Hadsund

    Bostedet Hadsund er et tilbud til mennesker med sindslidelser
    • Bostedet Hadsund

    • Bruger- og pårørendepolitik

    • Kvalitetsmodel

    • Organisation

    • Personale

    • Tilsyn

    • Værdier og målsætninger

    • Samarbejdspartnere

    Udendørs arealer

  • At bo på Bostedet Hadsund
    At bo på Bostedet Hadsund

    At bo på Bostedet Hadsund

    Her kan du finde informationer omkring det at bo på Bostedet Hadsund
    • Sådan får du en plads

    • Fysiske rammer

    • Nærområdet

    • Klagemuligheder

    Et kig indenfor i et køkken og et fællesareal

     

  • Praktiske informationer
    Praktiske informationer

    Få praktiske informationer i form af kontaktoplysninger og klagemuligheder. 

    Praktiske informationer

    • Kontakt

    • Klagemuligheder

  • Fagprofessionelle
    Fagprofessionelle

    Døgntilbud til mennesker med sindslidelser.

    Ydelsesbeskrivelser

    • Døgntilbud

    Visitation

    • Til sagsbehandlere
    • Procedure for optagelse på døgntilbud

    Matchning

    For at anvende regionens tilbud, skal du benytte et af regionens matchningsskemaer.
    Gå til matchnings-procedurer og skemaer

  • Om Bostedet Hadsund
  • At bo på Bostedet Hadsund
  • Praktiske informationer
  • Fagprofessionelle
    • Døgntilbud
    • Til sagsbehandlere
    • Procedure for optagelse på døgntilbud
  • Tilgaengelighedserklaering
  • Kontakt
  • Adgang med Tegn
  • Læs højt
  • Nyheder
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • E-mail
Bostedet Hadsund - I gode hænder

Du er her

  1. Forside
  2. Fagprofessionelle
  3. Procedure for optagelse på døgntilbud
PRINT DEL
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • E-mail

Fagprofessionelle

  • Døgntilbud
  • Til sagsbehandlere
  • Procedure for optagelse på døgntilbud

Procedure for optagelse på døgntilbud

  1. Den kommunale sagsbehandler foretager en sagsbehandling med henblik på visitation og udfylder det digitale matchningsskema, der automatisk sendes til Specialsektorens administration.
  2. Fagkonsulenten i Specialsektoren kontakter lederen af tilbuddet med henblik på at matche et tilbud.
  3. Sagsbehandler i kommunen kontaktes, når der er matchet til et relevant tilbud, og denne foretager en visitation.
  4. Specialsektoren sender en betalingsaftale via sikker e-mail til den kommunale sagsbehandler med henblik på tilkendegivelse pr. e-mail om, at aftalen accepteres.
  5. Ved venteliste til tilbuddet registreres borgeren på ventelisten.

Gå til det digitale matchningsskema

Tillægsydelser

Ved behov for tillægsydelser i forbindelse med indskrivning til et tilbud beskrives de tillægsydelser, der er behov for.

Tillægsydelser er ekstraordinære ydelser, der ligger uden for det, der tilbydes inden for tilbuddets hovedydelser (f.eks. ledsagelse, rådgivning eller psykologbistand eller blot flere enheder af et delelement af en ydelse f.eks. ekstra pleje eller opsyn).

Indhold og formål med tillægsydelser beskrives af Specialsektorens fagkonsulent i samråd med tilbuddet, ligesom timeantal (fordelt på døgnet) begrundes og specificeres. Det beskrives, hvilke faggrupper der yder tillægsydelsen. Beskrivelsen og prisen for tillægsydelsen fremgår af betalingsaftalen.

Kontakt

Bostedet Hadsund

Tlf.:

97 64 51 10

Mail:

bostedethadsund@rn.dk

Kjeld H. Jensens Vej 2A


9560 Hadsund
Se alle kontaktoplysninger

Kontakt faglig konsulent

  • Find faglig konsulent på Region Nordjyllands hjemmeside

OPDATERET
28. september 2017

Du er her

  1. Forside
  2. Fagprofessionelle
  3. Procedure for optagelse på døgntilbud

Er du jobsøgende?

  • Personale
  • Værdier og målsætninger

Er du under uddannelse?

  • Bostedet Hadsund som uddannelsessted

Tilgængelighedserklæring

    Bostedet Hadsund | Kjeld H. Jensens Vej 2A | 9560 Hadsund | EAN 57 98 00 32 80 608
    Tlf. 97 64 51 10 | Mail bostedethadsund@rn.dk | Skriv til os med sikker Digital Post via borger.dk (login med NemID)

    Træffetid: Mandag - torsdag kl. 08.00 - 15.00. Fredag kl. 08.00 - 12.00. Uden for åbningstid tlf. 97 64 54 30.